Advertisement

Christmas Giveaway



SREĆNA VAM NOVA 2017. GODINA!
Želela sam da prvi post u ovoj godini bude nešto lepo, pozitivno, a šta je bolje nego nagrađivanje!?
Već sam vam najavila da ćete imati prilike da osvojite još jedan ColourPop proizvod za usne, pa je red došao i da nagradna igra počne!


Poklanjam vam tečni mat ruž u nijansi "Mama".

Sve što treba da uradite je:
1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite OVU sliku (opcija "javno/ public")
3. Napišete u komentaru OVOG posta ime pod kojim ste uradili prve dve stavke
4. Zapratite me na Bloglovin' (nije obavezno)

Igramo se do 6. januara u 9h, pa očekujte proglašenje pobednice oko 10h na Badnji dan. Nagradna igra nije sponzorisana, važi samo za Srbiju i troškove slanja snosim ja. Vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se!

Srećno svima :)  

No comments:

Post a Comment